dilluns, 7 de maig del 2018

Un article de Josep Piera sobre «L’estupor» de Josep Iborra


Josep Piera va publicar ahir en el diari Levante-EMV un article en què comenta L’estupor de Josep Iborra. En un pas del seu text, Piera escriu que «vaig tractar de jove el professor Iborra, i he llegit savis escrits seus de crítica literària, i com a estudiós de Joan Fuster. Mai, però, havia gaudit tant llegint-lo. He de reconèixer que llegir-lo ara m’ha despertat no únicament estupor, sinó una saludable alegria mental; o, si es vol, m’ha animat; vull dir, m’ha confortat l’ànim i l’ànima. Perquè en aquest llibre Iborra se’m presenta amb una vitalitat creativa que em fa pensar no sobre l’ofici d’escriure, sinó sobre la vivència creativa del lector, tant si aquest se sent escriptor, com si no».

Podeu llegir l’article complet de Josep Piera fent clic en aquest enllaç: Llegir ens fa lliures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada